Gevaco: straffe rebranding

Advocatenkantoor Gevaco wou haar oude merkidentiteit achter slot en grendel plaatsen en zocht daarvoor een sterke digital partner in crime. Het perfecte alibi om Yungo uit de (on)line-up te halen. We pleiten dan ook schuldig over de hele lijn aan de creatie van hun nieuwe brand identity. Het kersverse logo verwijst naar de persoonlijke aanpak die Gevaco kenmerkt en is tegelijkertijd een quality signature. De nieuwe baseline ‘Straf in elk recht’ duidt zelfverzekerd op het brede aanbod services én het vertrouwen in de eigen expertise.

Op basis van dit ijzersterke duo ontwikkelden we een complete stationary met alle drukwerk, van visitekaartje en briefpapier over presentatiefolder en meetingverslagen tot bedrijfsmappen. Tot slot lieten we ons betrappen op de creatie van een dynamische en verdacht knappe website met messcherpe copy en een innovatief creatief concept. Alle bewijsstukken kunt u vrij bekijken via onderstaande video. We rest our case!

Verder pionieren?
We broeden snode plannen om voor Gevaco ook meer leads te genereren met een digital marketing aanpak op maat. Hou dus onze kanalen nauwlettend in het oog!

Uitdaging

Extra uitstraling

Onze oplossing

Logo
Baseline
Corporate Identity
Website
SEO-proof webcopy

Resultaten

Professionele uitstraling
Betere vindbaarheid
Heldere communicatie

Klaar om te pionieren?

Laten we samen baanbreken. Ontdek snel tijdens een kort kennismakingsgesprek hoe wij ook jouw onderneming kunnen vooruitstuwen.