De Lim:
Volgas leads vergaren voor meer autoverkoop

Garage De Lim vertegenwoordigt zowel Mercedes en Opel. Dat betekent: veel mooie auto’s om aan de man te brengen. En om daarin een versnelling hoger te schakelen, vroegen ze Yungo om hun sales wat extra brandstof te injecteren. Gordels vast dus voor onze SalesBooster! Zo zetten we naast like ads, carrousel en brochure lead ads ook conversie ads op met twee blitse video’s. Die draaiden we voor beide merken met hun populairste autotype. Voor nog meer pk (lees: potentiële klanten) gebruikten we Dux-Soup, de LinkedIn leadgeneration automation tool. Zo introduceerden we De Lim ook bij interessante beslissingsnemers. Aanvullend stuurden we nog een e-mailing uit. En de resultaten? Voor De Lim Opel haalden we 71 leads binnen voor 14,78 per lead en een kofferbak vol extra paginalikes. Voor De Lim Mercedes ging de kilometerteller vlot naar 242 leads voor 4,38 per lead en een trucklading nieuwe paginalikes. We brachten De Lim dus mooi in poleposition bij heel wat mensen die een nieuwe auto wilden kopen en mochten niet minder dan 7 verkochte wagens direct op ons palmares schrijven. Missie geslaagd!

Uitdaging

Meer verkopen

Onze oplossing

Social media campagnes
Video-ads
E-mail marketing

Resultaten

Extra merkbekendheid
Meer dan 310 leads
7 verkochte wagens

Samen verder pionieren

We rijden samen met De Lim verder is een samenwerking voor een heel jaar. Voor twee filialen ondersteunen we De Lim volledig met de verkoop van wagens via online kanalen!

Klaar om te pionieren?

Laten we samen baanbreken. Ontdek snel tijdens een kort kennismakingsgesprek hoe wij ook jouw onderneming kunnen vooruitstuwen.