
Climacon biedt duurzame klimaatoplossingen aan om gebouwen en woningen te verwarmen, koelen en ventileren. Om hun verkoop extra dynamiek in te blazen duwden ze op de speciale Yungo-SalesBoosterknop. Als oplossing kwamen we met een unieke marktbenadering op de proppen. We zetten een campagne op naar particuleren met gerichte lead ads en een heldere call to action. We testten verschillende copyversies en designs en genereerden zo heel wat offerteaanvragen voor airco’s en zwembadwarmtepompen met als gemiddelde kost per lead tussen de 6 en 7 euro. Climacon gebruikte deze leads dan als prospectietool naar bestaande én potentiële klanten. Daarnaast liepen ze ook warm voor onze rapportage, met dank aan de geautomatiseerde cross-channel marketingtool Whatagraph. Tot slot maakten we installateurs en installatiebedrijven warm om het Climacon-productengamma voor te stellen. Met een specifiek leadformulier en de Linkedin automation tool Dux-Soup kwamen zo heel wat leads binnengewaaid, kwalitatief én budgetvriendelijk met 29 euro per lead. Zo zat Climacon bij zijn doelgroep weer mooi in de hot seat!
Climacon stapte voor het een volledig verhaal in het bootje bij Yungo. Van logo, prijslijst en website tot vacaturevideo en bedrijfsvideo. Van een warme samenwerking gesproken!
Laten we samen baanbreken. Ontdek snel tijdens een kort kennismakingsgesprek hoe wij ook jouw onderneming kunnen vooruitstuwen.
Houtparklaan 1.11
3600 Genk
Routebeschrijving