83 boekingen voor €8 per boeking

Grevenhuis
 
Logo van 't Grevenhuis. Gecreëerd door Yungo om de branding te versterken

‘t Grevenhuis is een culinair restaurant dat zich bevindt in het oudste pand van Borgloon. Chef-kok Wilfried tovert er dagelijks prachtige kunstwerkjes op tafel met heerlijke streekproducten in de hoofdrol.

Wilfried Beliën, eigenaar van 't Grevenhuis met één van zijn gerechtjes

The Challenge

Chef Wilfried wil bewijzen dat hij potentieel heeft om één van de toonaangevende restaurants te worden in België. Maar, een nieuw restaurant laten opvallen is een hele uitdaging. Om ‘t Grevenhuis er bovenuit te laten springen vroeg Wilfried ons om zijn restaurant in de kijker te plaatsen.

Hoe begonnen we hieraan?

Om te kunnen starten met een online campagne was een goede website prioriteit. Want als je echt succes wil boeken met social media campagnes is de mogelijkheid om rechtstreeks te kunnen reserveren uiteraard een must. Nadat we een structurele en mooie website gebouwd hadden gingen we aan de slag met het uitwerken van een resultaatgerichte marketingstrategie. Tijdens dit proces werd altijd rekening gehouden met de weg die iemand aflegt voor hij/zij een tafeltje reserveert.
post over de bedrijfsvideo van 't Grevenhuis om de branding te versterken

Stap 1: Bewustzijn

In de eerste plaats moet de doelgroep simpelweg weten dat ‘t Grevenhuis bestaat. Om dit te bereiken creëerden we een bedrijfsvideo met sfeerbeelden van het restaurant en Wilfried. Samen met deze video worden op regelmatige basis leuke advertenties de wereld ingestuurd die bestaan uit foto’s van de zaak en de gerechtjes. Door deze combinatie kunnen de mensen perfect visualiseren wat een etentje bij ‘t Grevenhuis inhoudt.

Stap 2: Overwegen

Het grootste reclamebord van een restaurant zijn natuurlijk de heerlijke gerechtjes die je er kan ontdekken. Via advertenties op Facebook en Instagram laten we zoveel mogelijk mensen meegenieten van de nieuwe menu’s zodat ze nieuwsgierig worden naar een smaakbeleving bij ‘t Grevenhuis.
Post op Facebook over een heerlijk gerecht van 't Grevenhuis
Facebookadvertentie om 't Grevenhuis te promoten en zo de branding te versterken

Stap 3: Overtuigen

De advertenties in deze fase zijn gericht op het genereren van boekings. We targeten deze advertenties naar personen die eerder interactie hebben vertoont met ‘t Grevenhuis via sociale media of die eerder de website bezochten. Zo zijn we zeker dat onze advertenties de personen bereiken die klaar zijn om te converteren tot klant.  Bij het verspreiden van de advertenties houden we altijd de doelgroep van het restaurant in het achterhoofd. Zo wordt elke advertentie bijvoorbeeld getarget naar doelgroepen die ouder zijn dan 18, binnen een bepaalde straal van het restaurant wonen en interesse tonen in gastronomie.

campagne van a tot z

Omdat we onze doelgroep van begin tot eind triggeren met inhoudelijke en vooral visuele content kunnen we interesse opwekken bij de doelgroep en hen uiteindelijk overtuigen dat ‘t Grevenhuis het ideale restaurant is om te vertoeven.

De resultaten

0
Gemiddelde advertentiekost per boeking.
0
Gemiddeld aantal weergaven van posts en advertenties per maand.
0
Nieuwe paginavolgers.

Een woordje van onze klanten

Een woordje van onze klanten